مهربان من

مهربان من ،

آهنگ حضورت در کنارم آنقدر لطیف

و شاعرانه است که من را مدهوش میکند…

“”تو تنها کسی هستی”" که برای من ارزش فکر کردن را داری!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت17:55---25 اسفند 1391
در سرزمین من هیچ کوچه ای به نام هیچ زنی نیست و هیچ خیابانی … بن بست ها اما فقط زنها را می شناسد انگار... در سرزمین من سهم زنها از رودخانه ها تنها پل هایی است که پشت سر آدمها خراب شده اند...


سینا
ساعت17:29---20 اسفند 1391
باز قلم امشب اشکاشو میریزه // رو کاغذ سفید پر از سیاهی میشه
کلماتی که لالن و کلی معنی و درکن // ترسی ندارن و مقاومو ضخیمو سختن
کلماتی که با مغز همه جور در نمیاد // برا بودن رو کاغذ از کسی اجازه نمیخوان
شاید بد خط , یا کمی کج و خل باشند // ولی مهم اینه ایستاده و فهیم باشند ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391 | 15:30 | نویسنده : sarina |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.